čistící zóna u myčky aut vám zajistí spokojené zákazníky, kteří se k vám budou rádi vracet. Ať už plánujete otevřít mycí centrum, nebo přemýšlíte, jak stávající myčku zhodnotit ještě lépe, pořízení čistící zóny je rozhodně krok správným směrem.
Usnadníte život svým zákazníkům a získáte jejich loajalitu
Díky kompletně vybavené čistící zóny u své myčky zákazníkům poskytnete komplexní službu a s tím i ten nejpádnější argument k návratu.
Nikdo nechce jet do myčky a poté hledat další místo, kde si vyčistí interiér. Jakmile zákazník narazí na mycí centrum, které mu poskytne veškeré služby, obvykle mu zůstává loajální.
Kompletně vybavené mycí centrum může zákazníkům ušetřit hodiny času i tisíce korun. Místo toho, aby musel dávat auto na hloubkové čištění, za které zaplatí tisíce a ještě dočasně přijde o vůz, během pár minut si auto vyčistí sám a může pokračovat v cestách.
Kromě vybavení můžete loajalitu zákazníků povzbudit také bonusem pro stálé zákazníky v podobě věrnostní čipové karty, což jim přidá ještě o jeden důvod víc vrátit se příště právě k vám.
Spoléhat se na náhodné návštěvníky mycího centra sice může fungovat. Největší zisk vám však přinesou ti, kteří se k vám pravidelně vracejí.
Rychlé a bezpečné zhodnocení investice
Stejně jako samotná automyčka, i vybavení mycího centra je investice s rychlou a téměř jistou návratností.
Konkrétní doba samozřejmě záleží na více faktorech, jako jsou cena a kvalita čistících přístrojů, lokalita, ve které se vaše myčka nachází atd. Například u kvalitnějšího samoobslužného vysavače s pořizovací cenou kolem 100 000 Kč se investice zpravidla vrací během prvních dvou let jeho provozu.
Vybavení komplexního mycího centra – jak dopřát zákazníkům maximum?
Vedle samotné myčky by základem každého mycího centra a čistící zóny měl být kvalitní vysavač, který zákazníkům umožní alespoň základní vyčištění interiéru.
Při pořizování vysavače se určitě nevyplatí šetřit. Nekvalitní vysavač s nízkým sacím výkonem návštěvníky centra může naopak odradit a navíc vyžaduje častou a zdlouhavou údržbu. O vysavačích do čistících zón se můžete dočíst více v tomto článku.
K vysavači se určitě vyplatí pořídit také tepovač, se kterým si návštěvníci snadno vyčistí nečistoty na sedačkách. Tepovač LI-SE je vhodný dokonce i pro hloubkové čištění sedaček, kterým zákazník nestráví půl dne.
Příjemným doplňkem mycího centra je také pračka koberečků, který by měla být vhodná pro gumové i textilní kobercem. V posledních letech patří k standardnímu vybavení mycích center také dezinfekce (nejen) pro taxikáře a provozovatele sdílených aut, ale také pro každého, kdo chce mít dokonale vyčištěný interiér.
Vůně, která chytne a nepustí
Stromečky a další vůně do auta mohou být příjemným osvěžením, které můžete prodávat i bez obsluhy společně s dalším zbožím v samoobslužných prodejních automatech.
Pokud však chcete řidičům dopřát špetku nadstandardního luxusu, doporučujeme vaše mycí centrum vybavit také parfemovačem.
Vůně aplikovaná pomocí tohoto přístroje se rovnoměrně rozprostře po celém autě. Není příliš výrazná, ale o to příjemnější. Pokud o parfemovači přemýslíte, doporučujeme pořídit sloupkový výdejním alespoň s dvěma programy. Pokud sáhnete po parfemovači se čtyřmi programy, vybere si u vás svou jedinečnou vůni každý.
Zmíněné vybavení čistící zóny už by dnes mělo být standardní, ale i dnes se mohou řidiči u myček setkat s nedostatečným nebo nekvalitním vybavením.
Pokud u vás dostanou vše, co potřebují a možná i něco navíc, nejen, že se rádi vrátí, ale pravděpodobně vaši myčku doporučí i všem známým.